My Rainbow Dreams

Thursday, January 26, 2012

koya jap..

kan best law bleh ke zaman 2 3 taun lpas...
i want to change everythings...
nk jadi yg lebih baik...n xde lagi sesalan..cewaaahhh..
tapi nk wat camne kan...da x de doremon..law ade pon mesti mati terkejut..
sbb kucing pat bercakap..hahahaha...

mnyesal aku knal ngn sorang beruk tuh..amik ko..
penjahanam segala nyew....yg sebabkan kucar kacir...
arrggghhhh...!!!!!!!!!!!!!!!

sampai skrg sbb si bodoh tuh, DIA da x caye kat aku...
bengong~~...ko wat filem lagi bagos...ko ingat aku ske ko ke? plizz laaa...
x d layan,aku yg kne....naseb badan...

so now,i have someone special..bkn si DIA....
sejak knal gaduh baik gaduh baik memanjang...hahhaha
si bongok yg buat aku ketawa x henti2...
kekadang smpai senyum sorang2 teringatkan gelagat si dia..adesss

thanks awak...tapi x taw jodoh sampai ke mane...
bile tgk org yg da kawen mcm2 ragam...
sampai takot nk kawen...hohooho..
gile2...da mls nk taip.....yg penting aku ade life aku..
law takdir suratkan aku mcm tu,x leh wat pape la..(^_^)

2 comments:

Flower Detox Tea said...

ada jodoh x kemana..

iLiAiSyAhkaDir said...

Sabar menanti kerana berpasangan itu mmg Allah dah jadikan untuk setiap yang dicipta olehNya

Post a Comment